søndag 17. januar 2016

Playtray - eller spisebrett- til Tripp Trapp stolen

*sponset innlegg*

Det er mye duppeditter og ting man kan kjøpe til barn
Mye som ikke trengs, 
men heldigvis også mye smart som gjør dagene litt bedre for småbarnsfamilier.


De første gangene vi skulle bruke tripp trapp stolen til vår lille, 
så vi at hun ble sittende alt for lavt i forhold til spisebordet vårt 
hvis hun skulle pusle med maten selv (og det er klart hun ville!), 
så da bar det ut på det store internettet for å lete etter løsninger. 
Kjapt fant jeg ut at det finnes et brett - Play Tray- som man enkelt fester foran bøylen på stolen,
og jeg trykket på "bestill" :) 
To dager senere hentet jeg spent pakken på posten - 
ville det fungere så bra som vi håpet?


Svaret er JA!

Brettet henger i vinkelen på stolen, 
så det festes bare du tar det ned på stolen
Og tas av like lett for å vaske det
(det hender nemlig at hun som bruker stolen ikke holder
absolutt all maten bare oppå bordet..)
Vår lille frøken har brettet helt i passelig høyde for at hun kan spise selv, 
Og den geniale kanten rundt gjør at det meste av griset holder seg der
- i stedet for på gulvet
En bonus er også at hun ikke så lett når alt som står på vårt bord når vi spiser, 
men hun er allikevel med ved bordet


Holder jeg på ved kjøkkenbenken
flytter jeg enkelt stolen etter, 
og så sitter hun fornøyd og følger med
mens hun dunker sleiver og kopper i brettet
og smiler stort av de fine lydene hun lager!


Brettet fungerer så klart også fint for å tegne eller å leke på 
hvis hun sitter i stolen sin

Vi valgte svart brett for at flekker ikke skulle synes så lett, 
men det finnes i rødt, transparent og hvitt også. 

Etter ca 7 mnd med daglig bruk
er vi så fornøyd med Play Tray at vi nettopp bestilte et til, 
som kan være hos besteforeldrene.



Du kan lese mer og bestille brettet i  Playtraybutikken.no



P.S. Selv om dette er et sponset innlegg, ville jeg ikke legge ut noe jeg ikke kan stå 100% inne for





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...