mandag 5. august 2013

Søteste babytepper med mummintrollet

Da jeg så disse i et butikkvindu i sommer ble jeg liksom trukket inn i butikken.... hihi
Er de ikke utrolig søte?


Heldigvis hadde jeg flere som skulle få babygaver nå i sommer, 
så da ble det både et rosa og et grønt pledd med i posen hjem :) 
De skal få følge av bleiekortene jeg viste her for litt siden


Laget på familiebedriften Kilppan i Sverige

Syns i grunn det er veldig fint å støtte bedrifter som jobber lokalt! 
Sverige er jo ikke helt lokalt, da, men i forhold til Asia ;)

(ikke sponset innlegg, bare likte det og ville fortelle dere!)


post signature

2 kommentarer:

  1. Så fint! :) Deilige farger!

    Tusen takk for kommentar på bloggen min, koselig:) Jeg har kjøpt lysslyngen på Granit i Oslo!:) Digger den:)

    Ha en strålende uke :)

    Natalie

    SvarSlett
  2. Nydelige tepper! De er flotte de bleiekortene dine :) Jeg holder på å hekle babyteppe til ei lita frøken. Snart er det ferdig og da får hun noe godt og varm til høsten :) Fargene på det er lysegul og lyselilla.

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...