onsdag 14. august 2013

Innspill fra fagfolk

Ingen tvil om at hodet mitt svirrer rundt hage, 
terrasse og generelt uteområder om dagen!
Denne uka har vi hatt besøk av både snekker og anleggsgartnerfirma
- vi trenger nemlig hjelp til det praktiske... 
Venter på tilbud nå
*utålmodig*

Han ene foreslo en lav mur i naturstein under hekken mot veien, og kanskje stolper ved innkjørselen som en forlengelse. Det tror jeg kan bli fint!

bilde fra steinsalg.no

Etter noen runder på internett fant vi ut at vi ikke tar sjansen på kompositt til terrassen - alt for mye negative erfaringer fra usa, hvor det har vært på markedet lenge. Mye sopp og sprekking - og til den prisen tar vi ikke sjansen
 (måtte ha regnet rundt 100.000 pluss arbeid...)
Så nå har vi bestemt oss for å gå for samme materiale som huset - royalimpregnert
Godt å ha bestemt seg for noe!


bilde fra gaus.no


Huset vårt ser sånn ut i fargen 
(må visst ut og ta et bilde av hele huset ser jeg i arkivet!)


Det går ikke fort...
Men det går fremover!


Hurra for det!


post signature

4 kommentarer:

  1. Dette blir spennende å følge med på videre, må jo bli kjempefint.

    SvarSlett
  2. Spennende, spennende! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett
  3. Et valg om gangen;)
    liker at dere har både liggende og stående kledning!:)
    og gleder meg til å følge uterommet!
    klem nina

    SvarSlett
  4. Så spennende!!
    Blir nok veldig bra til slutt:))

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...