lørdag 4. mai 2013

Vaskerom med takhengt tørkestativ!

Det gikk visst litt lenger tid enn planlagt før neste innlegg om vaskerommet kom, 
men den som venter på noe godt... 
Vi har et fungerende vaskerom! Hurra!!!
Både skap, benk og en liten frys - og plass til å bevege seg


Som jeg skrev i forrige innlegg om saken så hadde jeg bestilt et takhengt tørkestativ fra Interiørdetalj
Konklusjonen er klar - det var smart!



Nå har vi gulvplass selv om vasken henger til tørk, og det er mulig å bruke benken også faktisk.
Har latt det henge oppe noen håndklær for å vise. 
Superenkelt å bruke; bare fir ned en pinne (du ser den midt på bildet der), heng på klær og fir opp. 


Pga lufteventilen kan vi ikke ha dem helt oppunder taket, ellers kunne vi fint hatt dem 10cm lenger opp.


Klypene har fått plass i en fargerik boks i vinduskarmen

(ikke sponset innlegg, bare fornøyd!)






post signature

2 kommentarer:

  1. Hei! Ble litt nysgjerrig når jeg så du skrev om vaskerom. Så jeg tittet innom bloggen din:) vi skal snart bygge vaskerom i vårt hus og jeg trenger inspirasjon:) legger meg til som følger. Koselig om du titter innom min blogg.

    SvarSlett
  2. SÅ fint vaskerom dere har fått og takk for skryt på bloggen min.. vi synes vi har vært effektive, men fått god hjelp til oppussing underveis :)
    Vi har jo egentlig hatt god tid også tok jo over i januar....

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...