onsdag 22. mai 2013

Skinnende rent med bakepulver

Har hatt problemer med at kjøkkenvasken veldig fort ble veldig stygg :( 
Vanlig vaskemidler hjalp lite,  uansett hvor mye jeg skrubbet.


Så jeg bestemte meg for å teste et kjerringråd med bakepulver:
Dryss bakepulver over vasken så det dekker der du vil ha det til å skinne, la det virke noen minutter og tørk over med papir eller en klut.


 Måtte bare skrubbe litt, så ble det som nytt! 


Har du noen gode kjerringråd du bruker?




post signature

7 kommentarer:

  1. Lurt!
    Bruker som regel stålull til vasken jeg da og synes det gjør nytten.
    Bakepulver bruker jeg ofte i kaffekanner og termoser for å få vekk eventuelt belegg :)
    Funker der også!

    SvarSlett
  2. åå! lurt!
    eg har sånn kvit porselenvask frå IKEA, den er nydelig, men du kan tru den blir skitten ja:)
    Eg må nok sjekke ut som det kan vera nokre kjerringråd som kan hjelpa.

    Ha ein fin fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Oij, så genialt:-) jeg skal teste det med en gang;-) sto nettopp og irriterte meg over vasken skjønner du;-)
    Så takk for tipset;-)
    Ønsker deg en fin kveld:-)
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  4. Heisann,så kjekt at du ville følgja meg:-) det sett eg pris på:-) Kjempe bra tips du hadde her, legg meg til som følgjer:-) og du,du får 5 lodd fra meg,så tvi tvi:-)
    Fin dag til deg:)
    Klem fra Siv Mette

    SvarSlett
  5. Jeg pleier å bruke bakepulver i toalettet, sammen med eddik. Blander du eddik sammen med bakepulver bruser det og skiten kommer lettere bort.

    SvarSlett
  6. Akkurat det tipset jeg trengte. Takk :)

    SvarSlett
  7. Det tipset må jeg prøve! Takker:)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...