lørdag 9. mars 2013

Tikk takk tikk takk



Vi fikk en gledelig overraskelse da vi var innom Bohus i går 
- klokka vår var kommet!
Var egentlig innom for å kikke på noe annet, 
og hadde trodd bestillingen skulle ta lenger tid. 
Men da vi spurte sto den på lageret og ventet :) 
Så i dag har sofakroken blitt litt ny!



 Jeg har ønsket meg en sånn stor klokke leeeenge!

I dag var vi innom Living en tur, og der kvitret denne fine puta og ville bli med hjem :) 






Håper du har en finfin helg!






post signature





6 kommentarer:

  1. Väldigt fina saker.:-) Stina

    SvarSlett
  2. Stilig med sånne store klokker. D

    SvarSlett
  3. Veldig tøff den klokka der ja! Og den puta ønsker jeg meg også, den er så fiiiin :o) Ha en strålende lørdagskveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Stilig klokke, gratulerer så mye :)
    Puten er kjempefin.
    Morsomt med nye ting.
    Ønsker deg en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Så kul klokka:)
    Eg er på jakt etter ei stor veggklokke, og denne var jo knallfin:)
    Fin søndag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  6. Veldig kul klokke, den passet godt inn sammen med sofaen.

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...