lørdag 26. januar 2013

Gardiner opp og gardiner ned

Lett irritert her nå...
Hadde gledet meg så til å få byttet ut lakenet, som jeg viste dere i går
Vi bestilte plisse-gardiner til soverommet i begynnelsen av desember
Og endelig var de kommet
Og så er de FEIL! 
nei nei nei nei nei nei :( 


Så da var det bare å pakke de ned igjen og finne frem maskeringstapen igjen
Får ta de med tilbake til butikken til uka
Ingen grunn til å bruke energi på å være irritert... 1-2-3-4..... 
Sånn - borte!



Men ikke bare dårlige nyheter på gardinfronten heldigvis :)
Min snille mamma har lagt opp alle gardinene til stua :) 
Hurra!
Ble det ikke fint? 


I kveld steller jeg i stand til en liten venninnemiddag
Prøver meg på en ny dessert :)
Hvis det blir bra skal jeg dele det her!
Hvis ikke, blir vi nok fornøyd med vin og sjokolade også, hihi


God lørdagskveld til deg!





post signature

8 kommentarer:

  1. Å nei, så utrulig typisk at gardinene var feil...
    Men da var jo veldig kult med den maskeringstapen då...hahaha...
    Veldig fine gardiner du har fått i stova di:)
    Så gøy med venninne selskap ikveld, eg er sikker på desserten blir god:). Eg er ikkje særlig god på kjøkkenet, så når eg skulle smella igang sjokolade fondant til dessert på klubb, så måtte det bare gå gale..hahaha...
    Kos dåke ikveld:)
    No skal snart Bambi på isen, da e meg...hihi..
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Uff..så kjedelig!
    Typisk når det er noe en har ventet på og gledet seg til.
    Gardinene i stuen var kjempefine.
    Ser du har Happylights :)
    Kos deg masse i kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. Så kjedelig at det ble feil, men så bra at du har venninnebesøk i kveld så kan du tenke på noe annet :o) Den som venter på noe godt... Tenk så flott det blir til slutt. Kjempefin blogg du har. Jeg henger meg med videre som følger og gleder meg til å se hvordan det blir i vinduet til slutt :o) god helg til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Herlighet,så typisk altså!!! Det er ikke artig å få feil, særlig ikke etter så mye venting. Bra at du teller til 10 da...det blir vel bra til slutt! Lykke til! :) PS! De nye gardinene på stua di er kjempestilige! SÅ flink mamma du har! Jeg har også mamma som gjør slikt arbeid og en supersnill svigerinne som har mesterbrev i søm, så jeg har det litt på "G" som det heter. Klem Anne :)

    SvarSlett
  5. Så typisk!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken, her er det full rulle hele uken, før vi avslutter med en helg på Beito.

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  6. Ååå, sånt er så kjedelig!!
    Men stuegardinene var fiiine da:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  7. Typisk, og irriterende, men ikke noe å gjøre med det - greit å bare gå videre!
    Spent på den desserten, de minioreokakene jeg fant hos deg for litt siden var i alle fall en hit her;)

    Fin kveld til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  8. Kan du tenke deg noe mer irriterende enn når en kommer hjem med feil gardiner, eller andre ting en ønsket å få opp med en gang? Håper du får byttet dem, og får med deg hjem de som du ønsket. Gleder meg til å se bilder! Ønsker deg en fin helg, klem

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...