onsdag 3. oktober 2012

Inspirasjon sofa

 Vi har vært ute og prøvd sånn omtrent alle sofaer som finnes i denne byen i løpet av sist uke. Det er jammen ikke lett å finne en som både ser grei ut og er god å sitte i! Nå har vi ikke kommet så langt som bestilling, men vet det kan ta en stund å både bestemme seg og kunne få den i hus, så vi tok en runde for kikke.

En av sofaene vi likte best var Boston hos Bohus. Fikk ikke sett på alle fargemuligheter og oppsett, men har hvertfall sett et par eksempler. Noe som denne i en mindre variant kan kanskje få flytte inn i huset vårt:

                                                                                             Bilde lånt fra Bohus

post signature








1 kommentar:

  1. Hei hei.
    Trykket meg tilfeldig inn på bloggen din og oppdaget raskt at her var d litt å se og lese. koslig.
    Jeg legger meg til jeg hos deg.

    Soffa ja, ikke lett!!!
    Det er jo så mye fint også så mye veldig rart og SVÆRT....har lett i to år jeg og enda ikke funne tden som likssom bare glir perfekt inn til oss....men nå er det på tide, så jeg ble litt inspirert for denne soffaen du viser her har ikke jeg sett før.....
    Takk for titten. Dukker nok snar topp igjen.

    Lykke til m valget og handling av møblet da...
    Ha en god kveld.

    De beste ønsker fra ida

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...