fredag 12. oktober 2012

Happy Fredag!

For en liten stund siden var jeg så heldig å vinne en slynge med Happy Lights fra butikken Lille Venn. I går kom pakken i posten :)  Det lå til og med en personlig liten hilsen, og en liten sjokolade oppi pakken! 



Etter litt plundring fikk jeg montert de fine lyskulene og hengt de opp over sofaen i stua



Er de ikke fine??? 
Syns de gir en utrolig lun stemning.
Fargen er Kandhi


Nå kryper fredagsfølelsen inn i stua her. Jeg har tenkt å kose meg med en bok i sofakroken og bare slappe av resten av kvelden :)

Ønsker deg en flott fredagskveld og en fin helg videre!
 
post signature

1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Å, så fine, heldige du ;)
    Ønsker deg en riktig glad helg!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...