lørdag 8. september 2012

Skilt heaven!

På tur i lille Blokhus i sommer var det en liten butikk med MASSE flotte skilt - her må jeg handle!
Tenkte jeg første dagen vi gikk forbi
Hele dette stativet utenfor
Hele utstillingsviduet fullt
Og enda flere inni butikken
 

SÅ mange fine skilt
Men hvilke ville jeg ha med hjem?
Nei, måtte visst tenke på saken


 
Men neste dag kom sola, vi dro på stranda og glemte hele butikken den dagen
Og så dro vi
Uten skilt...
Sånn kan det går når det blir for mye å velge i!

 
Godt jeg tok noen bilder hvertfall
 
Ha en flott lørdag :)
post signature

3 kommentarer:

  1. Hei Ingrid:)
    Masse flotte skilt og godt du tok noen bilder;)
    Fort å glemme når man skal tenke på saken..Kjenner meg igjen der:)

    Håper du har en fin lørdagskveld!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Så mye fint og gode tips det var her hos deg:) tusen takk for hyggelig kommentar<3 Lykke til med visngen snart! legger meg som følger her eg:) Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. Oj, der var det mange fine, ja! Skjønner godt at du hadde problemer med å velge. ;)

    Super søndag ønkes deg.

    Klem fra nord*

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...