onsdag 5. september 2012

Nå blir det orden!

Nå som visning i leiligheten nærmer seg, har jeg veldig behov for å rydde ordentlig (har vel ikke noe valg akkurat nå, men godt med et "spark i baken"! ). Papirer og dingser som ligger rundt omkring er et evig problem, og det tar seg ikke spesielt godt ut! Men hvor skal en gjøre av det, uten at det blir tungvindt å finne igjen? (og lett å rydde det vekk igjen med en gang)
 
 
Disse fine kurvene fant jeg på Jysk, og de passet godt inn i bokhylla syns jeg :)
De største rommer ting på størrelse med vanlige ark og litt til.
Den mindre kan fylles med kamerautstyr og ladere
Problem solved :)

post signature

6 kommentarer:

  1. God kveld Ingrid:)
    Disse kurvene er kjempesmarte og veldig fine:)
    Det er utrolig kjekt med oppbevaring og orden ja:)
    Strever etter å få nok oppbevaring her hjemme jeg, så må tenke ut noe lurt etterhvert!
    Fin kveld til deg!
    Klem fraJanne

    SvarSlett
  2. Kjekt med et greit og lettvindt oppbevaringssystem.
    Spennende med visning da. Dere får ha lykke til.

    Ønsker deg en god natt og flott torsdag.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Veldig smart! Når bare tv-stua blir ferdig her skal det inn et sånt system med bokser i hyller :)

    SvarSlett
  4. Orden er deilig!
    Jobber med det i nyhuset enda, det tar tid. Men da blir det bra også.

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  5. Hei *smile*
    Takk for kosleig kommentar på mitt Nib bidrag. Du er fab!

    Ordning og reda er gull

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett
  6. Korger er genialt! Bruker korger overalt i huset...hva skulle man vel gjort uten?
    Lykke til med visning =)

    -Ingeborg-

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...