onsdag 11. juli 2012

Fotobag fra Kelly Moore på ønskelista!

I går satt jeg en ny ting på ønskelista; en fotobag! Ikke en av de "vanlige" svarte, men en som ser ut som en fin veske :) Genialt at noen har tenkt på at ting kan gjøres både fine og praktiske på en gang!
Så den på bloggen til TB Foto. Og i dag har hun satt i gang en give away hvor en heldig person får en sånn veske! *ønske, ønske*




Bilde fra fotobag.no

Er den ikke lekker? Ta en titt inn på Fotobag  for å se litt av et utvalg :) Masse farger og varianter av vesker. Av alle sammen tror jeg at jeg liker den på bildet over best, B-Hobo i lys grå fra Kelly Moore.




post signature

2 kommentarer:

  1. Lekker veske ja, ønsker meg sånn VELDIG selv :)

    Ønsker deg en finfin helg -
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...