fredag 13. juli 2012

Elsker min nye klokke!

Jeg forelsket meg fullstedig i denne nydelige klokka første gang jeg så den i nettbutikken til BoGleder! Men siden planen er å flytte om ikke alt for lenge (håper på til jul nå.. Enda ikke startet på byggingen av huset), så prøver jeg å begrense shoppingen og heller pakke ned og rydde vekk ting..



Men jeg var innom og kikket på den mange ganger; drømming er jo også fint :)
Har noen ideer om hvor jeg vil ha den i det nye huset


Men så hadde de en helg med tilbud og fri frakt, og i tillegg var det bare 1 igjen!
Kunne bare ikke ta sjansen på at den ikke kom inn igjen


Så nå står den og tikker og ser flott ut i bokhylla mi :)
Og i huset skal den få en enda finere plass!


Ser ut som sola er på besøk her i dag, og jeg skal på festival! perfekt :)
God helg til deg!


post signature
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Wow! Så lekker klokke!:) Skjønner godt at du slo til på den!;)Nydelige bilder også.
    Kos deg på festival i helga;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...