lørdag 28. juli 2012

DIY fra henger til oppheng

I kveld fikk jeg et akutt behov for å lage noe! Uten planlegging gikk jeg på jakt i skuffer og skap for å se hva jeg kunne bruke til å lage noe nyttEn kleshenger av metall fra klesskapet, noen binders i en skuff, litt hyssing fra boden og et par klyper jeg fant på salg en gang - det kan settes sammen til noe!


 Jeg åpnet kleshengeren og formet den som jeg ville.
Bindersene ble også åpnet og snurret rundt kleshengeren på forskjellige steder.
Så tok jeg en hyssing og festet den i bindersen

Litt på kryss og tvers med tauet ble det som dette. Til slutt tok jeg et sløyfebånd og snurret rundt i løkken på toppen

 Jeg har lenge hatt lyst på en tavle til å henge opp små kort og bilder, og har sett mange fine i interiørbutikker. Så det ble kveldens inspirasjon til dette resultatet: 






post signature


1 kommentar:

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...