lørdag 9. juni 2012

Uteplassen min

Jeg gleder meg veldig til å få mer plass til å være ute når huset blir ferdig! Inntil videre har jeg heldigvis en fin veranda. Her er det sol stort sett hele dagen, og plass nok til både et par stoler, noen blomster og en grill. Et deilig sted å nyte gode stunder :)



Denne nydelige rosen fikk jeg av min bror og hans samboer da de var på besøk sist helg. Er den ikke fin?


Når den står her i hjørnet ser jeg den fra stua også, så jeg kan nyte synet uansett om jeg har lyst å sitte ute eller ikke :)


Og denne lykten ble jeg helt forelska i;  fant den i garasjen til mine foreldre da de flyttet; helt ny! Se på de detaljene :)




Godt med helg nå, etter en himla travel uke. Har tenkt å kose meg med fri og lite planer :)
God helg til deg!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder:)Og lykta var jo kjempefin, som å finne en skatt jo ;)
    En fin kveld videre til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Nydelig rose, heldige du var. Det er alltid kjekt å få blomster i gave.
    Fin, fin lykt.

    Klem

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...