lørdag 2. juni 2012

Har vært på shopping :)

I går var jeg en tur i byen etter jobb. Evigheter siden sist jeg var på shopping! På mandag kommer nemlig fotograf for å ta bilder her, så da må det freshes litt opp :)
Måtte innom Kremmerhuset så klart, og der fikk jeg med meg jeg denne søte fugle-sparebøssa. Har sett på den mange ganger før og syns den er utrolig søt :) I går lå den i en kurv og ropte på meg at den var på salg :) Så da fikk den endelig bli med hjem. Den har fått plass ved siden av en søt fiol.

 


Og sofan fikk to nye puter som jeg fant på Kid. Falt spesielt for den mønstrete! Må ut en tur til i dag og se om jeg finner et par til. Disse to var nemlig de eneste i sitt slag i den butikken, og vil gjerne ha mer enn to puter.. De gamle putene var så gamle at de har jeg takket for følget og nå er de på vei ut av huset.
 


Ønsker deg en flott helg :)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Så fin sparebøsse og puta var rett og slett nydelig!

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Kjempesøt sparebøsse, og enig med deg i at den puta med mønster var flott også!

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...