lørdag 5. mai 2012

Sol og salat


Når sola skinner og sommeren er på vei får jeg lyst på salat!

Ved en tilfeldighet kom jeg over en pakke byggris en gang jeg skulle lage middag. Ikke visste jeg hva det var, men på bildet så det godt ut, så jeg prøvde oppskriften på pakka. Og det var godt :)



 Her er oppskriften (til 2):
1pose byggris kokes, rør inn ca 50g pesto etterpå. Kan brukes kald eller varm.
1pk salatkylling
ca 1/2 pk ruccolasalat
1/2 rødløk finhakkes
4 ss hakket soltørket tomat
fetaost eller mozarella i terninger

Bland alt sammen og server
I butikken kan du se etter denne pakka:  

Ønsker alle en flott lørdag i solskinnet!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...