tirsdag 8. mai 2012

Kortlaging

Å lage kort er en liten hobby jeg finner frem med ujevne mellomrom
Liker å pusle med farger og klipping og liming
Høre på litt musikk mens jeg holder på, og forsvinne litt inn i en egen verden



Trenger ikke å bli verdens mest avanserte kort,
men syns det er litt ekstra koselig å gi bort noe hjemmelaget


Og når vi flytter i hus, gleder jeg meg til å kunne ha "lage-tingene" mine fremme!
Planlegger et hobby-rom, eller hvertfall en hobby-krok :)
 
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Herlig!
    Elsker å sitte og pusle med kort og smykker når overskuddet og kreativiteten dukker opp samtidig!
    Akkurat nå ligger det utover kjøkkenbordet.. fordi jeg holder på å lage innbydelser til svigerinna og svogeren min sitt bryllup...
    Ønsker meg hobbykrok jeg også! Dvs, har egentlig en på trappene.. men akkurat der er det nå lagring pga oppussing av et rom som skal bli tv-stue.... men en vakker dag...... !!! :)

    SvarSlett

Legger du igjen noen ord her blir jeg hoppende glad!
Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...